Mały krok do przodu ....


 












 Część. Dziś udało mi się nabyć sklejkę 8 mm. Wydaje mi się że nawet dobrej cenie. I na transporcie udało się zaoszczędzić. Relingi dachowe wytrzymały. Sklejka jest już w marinie w Gdyni i czeka aby ją pociosać. Wielkie dzięki dla Szkoły Żeglarstwa Junga za udostępnienie miejsca na przezimowanie materiałów pod budowę mojego jachtu. Pierwsze ciosanie drewna pod wręgi prawdopodobnie zacznie się w lutym. W styczniu jestem na statku na którym pracuje. Na tą chwilę brakuje mi tarcicy sosnowej którą ciężko dostać. A tak wyglądał transport dzisiejszego dnia.

Pozdrawiam Aero-nautyczny człowieczek 




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Powoli ale do przodu

Podsumowanie bieżącego miesiąca przy budowie Setki

Decyzja o budowie i organizacja materiałów.